دیالیز است که دیگر تنها انتخاب برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز است که دیگر تنها انتخاب برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس

من یک بیمار مبتلا به نفریت لوپوس هستم و کراتینین من 6.3 است، به جز این که من هیچ علائم است. من می خواهم بدانم دیالیز تنها انتخاب برای من است؟
به رک و پوست کنده، دیالیز است تنها انتخاب شما نمی شود. تا زمانی که شما درمان منظم در حال حاضر، کلیه خود را می توان از آسیب بیشتر جلوگیری می شود و بیماری خود را ممکن است یک شانس برای به درجاتی معکوس شود.
چرا dialys است تنها انتخاب برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 6.3 نیست؟
دلیلش این است که کلیه عملکردهای خود را کاملا در این شرایط از دست دادن نیست. اگر شما به دیالیز که منجر عملکرد کلیه خود را از دست داده کاملا به تدریج، چرا که این نوع درمان نه می تواند عملکرد کلیه باقی مانده خود را محافظت و نه تعمیر آنهایی که آسیب دیده، بنابراین به عنوان زمان می رود، عملکرد کلیه خود را کاملا از دست رفته خواهد شد.
چه درمانی می تواند جایگزین دیالیز برای بیمار لوپوس نفریت با کراتینین 6.3؟
داغ فشرده درمان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، می تواند به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کمک به بیمار بهبود عملکرد کلیه خود. به عنوان عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، وضعیت کلی خود را دریافت خواهید بهبود یافته است، پس از آن علائم، مانند سطح کراتینین بالا با آن را با هم ناپدید خواهد شد.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای درمان نفریت لوپوس بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: